Proszę niezwłocznie po zauważeniu wady zgłosić ją mailowo lub telefonicznie. Następnie podejmiemy obustronnie decyzję o sposobie naprawy. Kupujący nie jest obciążany kosztami wysyłki w przypadku reklamacji uzasadnionej.
Nie podlegają reklamacji źle wybrane kolory.
Kolor może się różnić w zależności od ustawiań monitora/wyświetlacza. Grafiki z kolorystyką rolet oraz zdjęcia tkanin na płasko mogą wyglądać inaczej na oknie pod światło.
Zachęcamy do skorzystania z opcji wysyłki darmowych próbek.
Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Aby zwrócić produkt lub zgłosić reklamację proszę pobrać poniższy załączniki, uzupełnić z dopiskiem reklamacja i wysłać mailem na adres: info@lagusto.pl lub pocztą na adres:
ROLTOM TOMASZ HERMA SPÓŁKA JAWNA
34-120 ANDRYCHÓW
ul. STANISŁAWA LENARTOWICZA 6
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY / REKLAMACJI
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
ROLTOM Tomasz Herma
info@lagusto.pl
Ja ___________________________niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy dostawy następujących rzeczy:_____________________________________________________________
Data zawarcia umowy/dostawy:___________________________________________________
Imię i Nazwisko Konsumenta:_____________________________________________________
Adres Konsumenta:____________________________________________________________
Podpis Konsumenta*:___________________________________________________________
*tylko wówczas, gdy formularz przesyłany jest w formie papierowej
Data: __________________________________________________
Załącznik nr 2
FORMULARZ REKLAMACYJNY
ROLTOM TOMASZ HERMA SPÓŁKA JAWNA
34-120 ANDRYCHÓW
ul. STANISŁAWA LENARTOWICZA 6
info@lagusto.pl
Ja ___________________________niniejszym informuję o wykryciu wad w następujących produktach:_____________________________________________________________ _
Szczegółowy opis wykrytych wad:__________________________________
Data zawarcia umowy/dostawy:____________________________________________________
Imię i Nazwisko Konsumenta:______________________________________________________
Adres Konsumenta:_____________________________________________________________
Podpis Konsumenta*:____________________________________________________________
*tylko wówczas, gdy formularz przesyłany jest w formie papierowej
Data: __________________________________________________